Güneş yakın zamanda yüzünü gösterecek. Siz de benim gibi güneş gözlüğü olmadan dışarıya çıkmayanlardansanız şimdiden bu yaz için güneş gözlüklerine göz atmaya başlamışsınızdır. Güneş gözlüğünde illa şu marka olsun diye tercihim olmuyor fakat Gucci model çeşitliliği açısından beni cezbeden markalar arasında.
Geçtiğimiz yazdan bu yana gözlük tasarımları farklılık yönünden kısır kalmış. Köşeli büyük kemik çerçeveler yine ön planda olacak.
LÜKS VE KALİTE BİR ARADA!
Dünyada yerleşik bir lüks kavramı varsa, bunda 1900’lü yılların başında bu işi ele alan İtalyan ailelerin payının büyük olduğunu söyleyebiliriz. 1918 yılında kurulan Fendi, modayı yakından takip eden tüm kadınların belleklerinde var olan bir marka. Kadınlar Fendi’yi seviyor; çünkü sadece kıyafetleri içinde değil, aksesuarlarıyla da kendini çok iyi hissediyorlar. Her sezon, yepyeni sürprizlerle bizlerin karşısına çıkan marka, 1965 yılından, yani ilk kadın hazır giyim koleksiyonunu yarattığından bu yana, moda tutkunlarını şaşırtmaya ve herkesi kendine hayran bırakmaya devam ediyor.
Giyin ya da giymeyin, Fendi bir efsanedir. Onu yıllardır zirvenin en tepesinde tutan ise 1965 yılında ilk koleksiyona imzasını atan Karl Lagerfeld. Bugün de hala podyumlarda onun sınır tanımaz ruhunun yansımalarını hayranlıkla izliyoruz. Her yıl modanın yeni lükslerini yaratan Fendi, sadece giyimde değil, ev dekorasyonu, gözlük koleksiyonları ve parfümleriyle de kadınların dünyasında söz sahibi.
limango’dan yaz gelmeden avantajlı fiyatlarla gözlük sahibi olmak isteyen üyelerine çok özel bir kampanya daha! Lüks ve kalite bu kez markanın gözlük koleksiyonlarında kendini gösteriyor ve 2010 yazının modellerinde sizlerle buluşuyor.
Tükenmeden bir göz atın!
Tasarım ve fonksiyonellik bir arada
Ekonomik krizin etkileri sürerken moda endüstrisinde yine kazanan aksesuarlar oldu! 2010 yazında, tepeden tırnağa yenilenme ve gardroplarını revize etme şansı bulamayacağını düşünenler, aksesuarlarla bu açıklarını kapayacakları düşüncesindeler. Moda dünyası, tarzınızda küçük detaylarla büyük değişiklikler yaratmanın, bu şekilde stil sahibi görünmenin sizleri kesinlikle mutlu edeceği konusunda hemfikir. İşte bu noktada yazın en vazgeçilmez aksesuarı gözlüklerden bahsetmek gerekiyor.
limango, sıcak günleri yine çok güçlü bir kampanyayla karşılıyor…
Kuruluşundan 60 yıl sonra, 1971 yılında, deri aksesuarları ve giyim koleksiyonuyla dünya modasında söz sahibi olan İtalyan Trussardi, gözlük koleksiyonunda da lüks, kalite ve konforu bir araya getiriyor. Bu kampanyanın öne çıkan modellerinde, derileri gözlük saplarında kullanması da kesinlikle bu malzemeyi sanat eserlerine dönüştürmedeki ustalığının bir göstergesi.
2010 ilkbahar-yaz sezonunda, polarize camlı büyük kemik çerçeveli gözlükler, biraz fütüristik bir dokunuşla form değiştirerek yine vitrinlerdeki yerini alıyor. Daha cesur renklerin, kemik-metal kombinasyonlarının sıkça görüldüğü koleksiyonlarda; gözlük saplarında ortaya çıkan tasarım detayları yine seçim yapmakta zorlanacağınız bir sezona işaret ediyor. Önerimiz, sadece moda diye değil, aynı zamanda gözlerinizi UV ışınlarından koruduğu için sağlıklı modellere öncelik vermeniz.
limango’nun Trussardi kampanyasında, moda ve fonksiyonellik bir arada! Kesme kemik ya da çelik tasarımı tüm modellerde camların polarize olduğunun altını çizelim…
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder